Czego od montażysty oczekują producenci, reżyserzy i redaktorzy telewizyjni?

KURS ON-LINE W FORMULE KRÓTKO ACZ MERYTORYCZNIE

Potrafię obsługiwać

programów do montażu!!

ALE CZY TEGO OCZEKUJĄ OD ZAWODOWCA?

Wciąż słyszysz, że możesz się tylko nauczyć Avida, Adobe Premier lub DaVinci i wtedy będziesz miał otwarte drzwi do zleceń dla dużych firm i stacji telewizyjnych? Staniesz się wtedy profesjonalnym montażystą?

CHCESZ?

wiedzieć o co musisz konkretnie zadbać by reżyserzy, producenci i redaktorzy chcieli z Tobą pracować?

CHCESZ?

być ich pierwszym wyborem, kiedy pomyślą o montażyście?

CHCESZ?

by to oni dzwonili do Ciebie z nadzieją, że znajdziesz dla nich wolny termin?

Założę się, że zastanawiałeś/łaś się

czego tak naprawdę musisz się nauczyć i jakie cechy w sobie wypracować by zapewnić sobie miejsce wśród najlepszych montażystów współpracujących ze znanymi stacjami telewizyjnymi, producentami i reżyserami.

Wciąż jednak nie wiesz

Co tak naprawdę oni doceniają? Od czego zacząć? Jakie kroki wykonać?

W tym krótkim acz merytotycznym kursie

dostaniesz same konkrety, bez lania wody przez 3 godziny. Proste zasady, których warto się trzymać.
Zasady podane przez zawodówców:

ZAPROSIŁEM redaktorkę, producentkę i reżysera.

Aleksandra Rek – redaktorka telewizyjna, dziennikarka, reżyserka, scenarzystka. Współpracowała lub współpracuje z Telewizją TVN i Telewizją Polską.

Agnieszka Bujas – producentka, reżyserka i scenarzystka. Realizowała filmy i programy dla takich stacji jak Canal+ Discovery, TVN Discovery, ViaPlay, TTV.

Henryk Dederko – reżyser i scenarzysta filmów dokumentalnych. Odznaczony medalem Zasłużony Kulturze – Gloria Artis. Autor nagradzanych filmów dokumentalnych.​

Paweł makowski

montażysta

Aleksandra Rek

redaktorka, dziennikarka

AGNIESZKA BUJAS

producentka i reżyserka formatów tv

HENRYK DEDERKO

reżyser i scenarzysta

poza wiedzą od redaktorki, producentki i reżysera
przygotowałem dla ciebie plan rozwoju

czyli listę zagadnień warsztatowych jakie warto poznać jeżeli planujesz rozwijać się zawodowo jako montażysta lub montażystka.
W formie e-book’a.

– 20 lat mojego doświadczenia zawodowego 
– kilkadziesiąt rozmów, jakie odbyłem z zawodowymi montażystami polskimi. A wśród moich rozmówców głównie ci nagradzani za swoją pracę podczas festiwali filmowych.

wszystko to by odpowiedzieć na pytanie:

Jakie umiejętności warsztatowe są kluczowe dla zawodowego montażysty? 

Wszystko znajdziesz na e-book’u rozwoju warsztatu zawodowego montażysty, który istotnym elementem do tego kursu.

ŁATWIEJ

 zaplanujesz swoją drogę rozwoju umiejętności montażowych i będziesz wiedział na co zwrócić uwagę. 

DOWIESZ SIĘ

czego szukać na rynku szkoleń i jakie zagadnienia warto zgłębić, by przyspieszyć swój rozwój zawodowy.

OGARNIESZ

o co dopytać w szkole filmowej 🙂 bo na liście jest sporo umiejętności warsztatowych, o których nikt nigdy nie mówił w szkole filmowej.

TEŻ TO MASZ KIEDY PRZEGLĄDASZ SZKOLENIA MONTAŻOWE?

Jeżeli dotarłeś do momentu, w którym dostrzegasz, że wszyscy na rynku sprzedają Ci kolejne szkolenia, w których chcą nauczyć cię jak obsługiwać oprogramowanie, albo jak zrobić fajny efekt. Fiku miku. Błysk i czary mary.

A ty czujesz, że to chyba nie w tą stronę poszli Ci, którzy otrzymują nagrody za montaż to jesteś krok przed podjeciem właściwej decyzji.

ILE KOSZTUJE TEN KURS?

złociszy
,-

DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA GRATIS !!

E-BOOK "O MONTAŻU PRZY KAWIE"

To książka, której pomysł zrodził się z potrzeby zrozumienia w jaki sposób o montażu myślą zawodowcy pracujący w profesjonalnej kinematografii. – czym jest dla nich montaż? – kiedy wiedzą, że już lepiej zmontować się nie da? – skąd wiedzą jak poprawiać samego siebie? – jak zdefiniują tempo i rytm w filmie? … te i dziesiątki innych pytań, zacząłem zadawać w 2007 roku. Teraz możesz poznać odpowiedzi na te i dziesiątki innych pytań.

Gdybyś jednak nie był przekonany to zapytam raz jeszcze:

Naprawdę wierzysz, że jak będziesz świetnie obsługiwał 3 programy montażowe i miał paczkę efektów i umiał robić fiku miku czy czary mary, to producenci, redaktorzy i reżyserzy pracujący dla takich marek jak HBO, TVN, Discovery, TVP będą do ciebie dzwonić? Rynek jest pełen kursów uczących obsługi oprogramowania i kursów efekciarskich sztuczek, bo są proste i łatwo znaleźć na nich nabywców. Jednak daleko temu od wymagań jakie stawiają dzisiaj przed montażystą Ci którzy go zatrudniają.